CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 27, 2011

Accident... Accident

Accident Ohh Accident... Banyak betul sekarang ni accident... Pagi semalam time nak gi keje accident... melibatkan 2 buah kereta ngan moto... Sebelum jambatan Geliga.. kat situ selalu jer accident... Dulu pun penah jugak accident... sampai 7 buah kereta sekaligus.. kes langgar belakang.... Yang moto tu budak sekolah... tengok ada beg sekolah ngan kasut sekolah..... Cian plak tengok.... jalan jem giler.... Nasib baik saya x drive kete semalam pegi keje... Walid hantar pegi keje ngan moto.. Alang2 Walid nak gi hospital.. terus antar ummi gi keje... Kalau saya drive kereta sendiri semalam... Mahu sampai kat ofis dalam pukul 9 pagi.. hehehehe... Arap2 la budak yang accident tu  x de pape.....

Petang plak time nak balik keje... accident lagi... kat simpang 3 dekat dengan Masjid Geliga... yang ni lagi teruk... melibatkan 2 buah kereta.. Kes wira tu nak lintas jalan .. tapi x lepas... waja plak tengah laju... waja tu mengelak wira tu sampai terlanggar tiang lampu... takut tengok... masa saya lalu... kejadian ni baru berlaku.... Nasib baik x de yang cedera....

Saya sekarang ni takut sangat nak drive kereta sendiri... kenderaan banyak sangat sekarang nie... lebih2 lagi time pagi.. semuanya terkejar nak pegi keje... kalau cakap bab moto... takut rasa... org yang bawak moto sekarang ni bukan main laju lagi... bila kita tengok yang tepi... tiba2 datang moto dari tengah... kadang2 tak sempat nak elak.... Wahai penunggang motosikal.... saya sangat takut ngan anda....... Selalu cakap ngan walid.. takut nak bawak kereta... moto banyak....hehehhehe... waktu keje saya ngan walid tak sama... kalau sama saya pegi keje ngan walid je... x yah bawak kereta... huhuhuhu...

Ehsan : En. Google

0 comments: