CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 14, 2011

~Today Is My Besday~

14 Mac 1984.... sekejap je mase berlalu... pada ari tu lahirnya seorang bayi perempuan... yang diberi nama Rabilatul Adawiyah.... dah 27 tahun saya hidup atas muka bumi ini... Alhmdulillah... saya masih dipanjangkan umur ... diberikan peluang untuk lihat dunia ini... Mudah2an saya dipanjangkan umur tuk besarkan permata hati saya... Harraz.... saya terlalu menyayangi nya....

Semalam tepat pukul 12 mlm... walid wish besday... mase tu Harraz dah tido.... kalau tak budak kecik tu pun nyanyi same lagu hepy besday kat ummi.....Walau pun tak de suprise cam tahun2 lepas.... Saya dah cukup hepy... Walid ckp.... kena tunggu...nanti walid bagi hadiah spesel punye... hehehhehe... pe die ek walid... x sabar nak tau......


Pic kek ni ihsan dari Secret Recipe... My besday cake coming soon ye......


Pada kawan2 yang wish to my besday... thank a lot...mudah2an doa kalian saya dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki diperkenankan oleh Allah... Ya Allah Ya Tuhanku...panjangkanlah umur hamba mu ini untuk aku beribadah kepada mu..... dan untuk melihat permata hati kami membesar... Amin....



0 comments: