CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 31, 2011

Akaun Facebook Tak Boleh Buka

Account facebook saya tak boleh bukak.... nape ye....hishh...tak boleh jadi nie..pagi tadi elok jer bukak.... ke ade orang yang cube curi2 guna fb saya hah? saya yang berani coba2 curi guna fb saya...?meh sini...ketuk kpale sikit.... tak baik curi2 guna yang orang punya.....

Arap2 la jap lagi fb saya boleh bukak... yang korang punya boleh bukak tak...?

2 comments:

nor

saya nk bukak page facebook lgsung x bley..nape ye..pg td boley je..pelik ni..

ummi harraz

betul tu nor.ade kwn pun x leh bukak jgak fb die.tp try fb hsband,boleh plak.nape ye..?tp nasi baik ptg tu dah boleh bukak dh..