CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 9, 2011

Cuti-Cuti Malaysia Part 1

Citer ni dah lame sebenar nya.... pegi holiday akhir bulan Feb ari tu... skrang baru nak citer... Sori..Bizi sesangat..... Kitorang pegi holiday ke Negeri Cik Siti Wan Kembang.... Kelate.... Sebenarnya rancang nak gi kelantan dah lame.... Tp masing2 sibuk ngan keje.... Yang ni cuti...Yang ni keje plak... Yang lain  keje... Yang ni cuti plak.... At last.. tetapkan 1 tarikh nak pegi... Saya join famili mertua.... Sponser by : Abah .... Thanks abah coz sponser semua nye... hehehhehhe...save budget gue... leh buat shopping... hahahha...Menantu sape nie....? tak baik tul paw mertua.... hehhehhee...

Sepatutnya kalau nak ikut plan...kitorang nak bertolak pukul 5 pagi dari kerteh... Malam ahad tu baru semua balik kerteh.. masing2 kan keje ari tu.... saya sampai sane pun dah pukul 10 lebih.. adik ipar saya plak sampai dalam pukul 12 lebih... jadi semua mate tak ngantuk..duk sembang2... tengok jam dah pukul 1 lebih... last2 buat keputusan.. siap2 smue terus bertolak pukul 2 pagi.. Gilo punye keje..Hehehehhe.... tapi best gak jalan malam2 nie..... Kete tak banyak... Jalan smooth je... Sekejap jer dah sampai kuala terengganu...  Alhmdulillah... en.suami x ngantuk mate... Saya x tido pun...temankan die sepanjang perjalanan... Adik ipar dh lame dah tido... Baby saya pun tido jgak.... Senang sikit die tido....


Alhamdulillah....kitorang dah selamat masuk ke Negeri Kelantan... Pastu singgah breakfast kat Pasir Putih... Alamak..menu die x berape berkenan la... Nasi berlauk... Nasi Kerabu... tapi terpaksa jugak makan... Lapar punye pasal.... Tapi kelantan ni x leh lari la dari 'manis'..smue manis.......





Lepas breakfast kite terus ke Kota Bharu & Pengkalan Kubur.....Daa...see u next entry....

0 comments: