CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 1, 2012

Why Me !!!!!

Salam Ramadhan.. Pejam celik pejam celik hari ni dah masuk hari ke 12 kita menjalani ibadah puasa... Hari ni dah 12 Ramadhan.... dan 1 Ogos ... lagi 4 bulan kita akan sampai ke hujung tahun 2012 ... sekejap nya masa berlalu sekarang...

Hari ni juga bermula satu episod baru dalam hidup saya... saya telah ditukarkan di bahagian kontrak ... disebabkan ada staf yang telah bertukar... jadi terpaksa la saya menggantikan tempat nya di bahagian kontrak... saya memang tak nak ditukarkan ke bahagian kontrak... tp terpaksa jugak... sebab tanggungjawab keje ni berat sikit berbanding duk di bahagian surat menyurat... maka terasing la saya sorang2 dalam bilik kontrak ... warrrrghhhhhh... sedih nya..... Why me !!!!!!!


0 comments: