CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 16, 2012

Budak 3 Tahun Dirogol

CHUKAI: Seorang lelaki bernafsu syaitan apabila tergamak merogol seorang kanak-kanak perempuan berusia tiga tahun yang juga anak rakan baik isterinya ketika mangsa ditinggalkan di rumahnya di Kampung Gong Pauh, di sini, kelmarin, Perbuatan lelaki berhati binatang itu terbongkar selepas ibu kandung kanak-kanak terbabit mendapati terdapat lendir pada lampin pakai buang dan melekit pada paha hingga ke paras lutut mangsa jam 12.30 tengah malam.


Bagi memastikan sama ada lendir itu adalah air mani atau sebaliknya, wanita itu yang juga ibu tunggal berusia 29 tahun, membuat laporan polis pada jam 3.34 pagi sebelum kanak-kanak itu dihantar ke Hospital Kemaman untuk pemeriksaan pada jam 4 pagi.

Ketika di hospital, ibu mangsa mengesyaki anaknya dirogol, bertanyakan perkara itu kepada kanak-kanak terbabit dan terkejut apabila anaknya mendakwa suspek yang melakukan sesuatu tidak senonoh terhadapnya.
Sumber berkata, lebih mengejutkan pemeriksaan hospital mengesahkan terdapat kesan koyakan lama pada kemaluan mangsa dan berikutan itu, siasatan berhubung kejadian itu kini dijalankan mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana rogol.

P/s : Ape nak jadi la ngan manusia zaman sekarang nie... budak kecik tu tak bersalah pape pun... kenapa la manusia sekarang ni tak de hati dan perasaan.. tak de ke perasaaan kesian pada budak sekecil itu diperlakukan macam tu... Nauzubillah.... mari kita same2 berdoa mudah2an perogol budak tu dikenakan hukuman yang setimpal dengan ape yang dia dah lakukan..... Biar jadi pengajaran pada orang lain yang rase2 nak cube buat macam tu kat anak orang lain....

2 comments:

ZSqueenbee

Ya Allah cnne la perasaan budak tu ye..kesiannyee..

dpt la ko balasannye nnti...

~~~Luv Harraz~~~

tu r pasal.... kecik2 dh ade sejarah hitam... cmne la agaknye die nak membesar....kecian betul...