CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, September 27, 2011

Buah Laici

Teringin sangat nak makan buah laici... tak nak laici yang dalam tin tu... nak buah laici yang fresh tu.... Susahnya nak dapat sekarang nie... Dah merata-rata saya pegi  kat kemaman nie..... Pasar buah saya pegi... pasar basah saya pegi... pasar raya saya pegi... tapi belum ada rezeki.... semua tak de... penjual tu cakap sekarang ni bukan musim buah laici.... frustnya...  Cam ni la agaknya orang mengandung mengidam nak makan ... kalau boleh nak makan terus je bila mengidam.... mase pregnant Harraz dulu tak de plak mengidam yang pelik... cuma hari -hari nak makan nasi lemak... kedai makcik sebelah Flat Sri Kolam kat Kuala Terengganu.... nasib baik la dekat umah je.. kalau jauh2.. jenuh jugak la nak mencari.. dah la duk sorang2 kat sane.... Hubby duk Kemaman.... Allah Maha Mengetahui.... dan Allah Maha Adil.... Allah tahu saya sorang-sorang pregnant di perantauan.... jadi tak de la nak mengidam yang pelik2 dan susah nak cari.....

Hari ni ade staf pegi Kuala Terengganu... kirim kat dia takut ade2 kat sane buah laici.... Tapi belum jugak ade rezeki... tadi call... tak de jugak buah laici kat pasar payang...... Ya Allah Ya Tuhanku... Permudahkan lah hamba mu ini untuk mencari buah laici.... Amin...

2 comments:

NOR

he3x...so far ape yg nk d'mkn smue dj dpt rasenye...klu xdpt tue sedih btl rasenye...klu husband xdpt carikan,usaha jgk cari sendiri...insyaallah,mudah-mudahan abi jmpe dgn buah laici tu ye...=)

~~~Luv Harraz~~~

insyallah nor... mudah2an jumpe jugak buah laici tu... teringin sangat nak makan....