CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 22, 2011

Meniti Hari2 Akhir

Sedih nya tajuk entri hari ni kan... Meniti hari2 akhir di Bahagian Kewangan.... suspen je kan... sekarang ni saya dah kena tukar department... dulu2 penah saya bising2 kat blog cakap tak nak kena tukar department... tapi akhir nya.... terpaksa jugak bertukar.... waarrghhhh... sedeh nye... saya tak nak kena tukar... sejak saya berpindah ke JKR kemaman.... saya duk Bahagian Kewangan... tapi bila dah serasi... bila dah seronok... kena tukar plak..... rase kureng r sikit kan.... mencik...mencik...mencik tau.... nak buat camne... kite ni orang bawah... ditendang ke sana ke mari... nak tunggu hingga pencen... mane plak la aku kena campak.... hahahaha....

Orang yang di "kick" keluar padang

Dan sekrang ni aku duk ajar budak baru... pengganti ku... budak fresh... baru nak mula keje goverment.... welcome..... keje elok2 ye dik.... panggil orang adik.. macam la die tu "akak" sangat... hehehehhee....

Dan lepas nie bermula la episod aku plak kena belaja benda baru... lepas ni aku kena tukar ke Bahagian Pentadbiran pulak.... mintak2 la minda dan otak aku yang cerdas nie cepat belaja.... Cerdas Ke..??? cerdas la jugak.... hahahhahaha.. masuk bakul angkat sendiri... tak malu weh.... puji diri sendiri... kalau bukan kita yang puji diri kita sendiri.. sape lagi kan....??? nasib diri la....

Sabor je la wahai hati...

Sekian .... KAMI YANG MENURUT PERINTAH


2 comments:

NOR

nor 4thn dh duk department same,buat keje yg same...bos ade gak suggest nk wat tukar2 keje tp stkt ni xwat sbb die kate mst take time nk blaja bnde baru t'utama keje yg mmg kritikal...

~~~Luv Harraz~~~

abi pun buat keje ni dh 2 tahun lebih..skrang ni kena belaja buat mende lain plak..yg x best nye..x dpt duk kt bahagian kewangan lg...kitorang mmg dh serasi..