CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 16, 2011

Perjalanan Ummi Harraz 1

Ari nie saya rasa cam buat entry tuk kenangan Harraz... Pasal mule2 pregnant kan Harraz.. Bukan pe hanya tuk kenangan bila Harraz dah besar nanti..... Blog ni saya buat tuk Harraz dan anak-anak ummi yang akan datang.. yang bakal hadir dalam hidup ummi dan walid... mudah2an kenangan yang kita sama-sama lalui akan ummi abadikan... untuk dikenang.... Harraz adalah segala2nya bagi ummi dan walid.. Harraz permata hati ummi... Pengarang jantung ummi...

Masa mula pregnant kan Harraz dulu.... saya tak tahu pun mengandung.. tapi dah lewat 10 hari period... Masa tu saya duk kat Kuala Terengganu... husband plak duk kat Kemaman... jarak antara Kuala Terengganu ngan Kemaman agak jauh jugak.. Makan masa dalam  3 jam.... Sebelum kawen saya dah duk sini .. jadi lepas kawen terpaksa la berpisah.. duk asing2... PJJ la katakan.. Perkahwinan Jarak Jauh... Ramai kawan2 kat ofis yang PJJ....dah tubuh team PJJ dah.. hahahhaha...


Kebetulan housemate saya nurse.. jadi mintak die ambik kan pregnant test kat klinik die... Nak test sorang2 x best la kan... mesti nak test ngan abang... exiceted sikit..

9 Oktober 2008

Pastu bila balik Kemaman... terus test air kencing... neves jugak nak tau result nie... Jeng... Jeng... Jeng... lepas 10 minit kami pun tengok result die... Alhamdulillah.... 2 line.... Jakun gak mula2 tengok pregnant test nie.. maklum la x penah tengok mende alah tu... hehehehe....

Tapi nak lebih sure abang ajak pegi klinik...Klinik pulak ramai giler orang... terpaksa lah menunggu... Pastu bila dah sampai turn jupe doc.... cakap ngan doc yang saya dah lewat period... pastu tunjuk doc pregnant test tu... doc cakap kalau cam nie memang dah comfirm pregnant... sebab line die clear sangat... Alhamdulillah.... saya pregnant 5 minggu...

Dulu selalu jer janji ngan abang... Besday tahun ni abang akan dapat hadiah yang paling istimewa.. yang paling berharga.. rupa2nya impian saya tu jadi kenyataan..Besday abang next month... jadi ini lah hadiah yang paling bermakna saya berikan untuk abang....Anugerah yang tak ternilai harga nya....

Malam tu terus telefon mak bagitau akan jadi nenek... Cucu sulung la katakan...walau pun saya kawen sama2 ngan abang long... tapi rezeki menyebelahi kami.... Abang pun telefon ma bagitau yang saya pregnant 5 minggu ... Alhamdulillah... rezeki dari Allah....


Selepas tu bermula lah episod mummy to be....

0 comments: